Elegendő, ha az eljárásra jogosult jogi képviselője rendelkezik elektronikus aláírással.
Hogyan használható fel az elektronikus okirat?Jelenleg az elektronikus cégeljárás az egyetlen valóban teljes körű elektronikus ügyintézési lehetőség. A közigazgatás többi területét jelentősen megelőztük ezzel, de várhatóan más szakterületek is hamarosan felzárkóznak majd, és akkor az elektronikus cégiratok használhatósága nagymértékben megnövekszik.
Kötelező az elektronikus cégeljárás?2008. július 1-jétől kötelező az elektronikus cégeljárás.
Hogyan igényelhető vissza a tévesen ill. többszörösen befizetett díj?Cégbíróság, ill. a Cégszolgálat számára visszautalási kérelmet kell írni, melyhez csatolni kell az illeték ill. a költségtérítés befizetéséről szóló igazolást.
Felhasználható-e a már befizetett díj más eljárás kapcsán?Nem, az egyes ügyazonosító számokra történő befizetés csak egy eljárásban, egyszer teljesíthető.
Naprakészek-e a szolgáltatott céginformációk?Igen naprakészek, mert a Cégszolgálat valamennyi cégbírósággal számítógépes kapcsolatban áll, ennél fogva mindig az aktuális adatokat szolgáltatja.
Mi a különbség a hiteles és nem hiteles kiadmány között?
1/2006. (VI. 26) a Céginformációs és az Elektronikus Cégeljárásban Közreműködő Szolgálat működéséről, valamint a céginformáció költségtérítéséről szóló IM rendeletben foglaltak szerinti költségtérítésből és a számítógépes rendszer használatának költségéből tevődik össze.